Pilates

Horari

DillunsDimartsDimecresDijousDivendresDissabte
09:30-10:00 Pilates Pilates
10:00-10:30
40€/mes
Contacta'ns!

Cuida el teu cos venint a les nostres classes de Pilates. Coneix els beneficis que et pot aportar al teu dia a dia. Què és el Pilates? El pilates és una disciplina centenària que combina exercicis d’equilibri i resistència que milloren el cos i la ment en poques setmanes. El seu creador Joseph Hubertus Pilates […]

Cuida el teu cos venint a les nostres classes de Pilates. Coneix els beneficis que et pot aportar al teu dia a dia.

Què és el Pilates?

El pilates és una disciplina centenària que combina exercicis d’equilibri i resistència que milloren el cos i la ment en poques setmanes. El seu creador Joseph Hubertus Pilates va combinar a principis del segle XX els seus coneixements en gimnàstica, ioga i traumatologia per unir a través de pautes d’entrenament la força muscular, la respiració, la relaxació i el control mental.

Encara que en els seus començaments el seu ús es va centrar més en la rehabilitació física i en la prevenció dels dolors d’esquena, aquesta activitat s’ha popularitzat gràcies a la difusió que a través dels mitjans de comunicació i les xarxes socials han fet celebrities com Jennifer Aniston , Jodie Foster, Madonna, Gwyneth Paltrow, Elizabeth Hurley, Sharon Stone i Sarah Jessica Parker.

Benficis que aporta la pràctica de Pilates

Equilibri cos i ment

Aquest va ser el precepte que ha portat el pilates a convertir-se en una de les tècniques més utilitzades a tot el món per millorar el to muscular, i també per a aconseguir aconseguir aquest anhelat estat mindfulness gràcies als seus beneficis sobre la nostra ment.

El seu propi creador, Joseph H. Pilates, assegurava que amb 30 sessions de pilates, d’uns 45 minuts cadascuna, el cos ja mostra canvis visibles.

Conèixer el teu cos

La principal característica del pilates és la connexió que es crea entre cos i ment, gràcies al treball muscular i la respiració. Amb aquests exercicis cada persona és més conscient de les seves limitacions físiques i també millora la seva flexibilitat.

Beneficis terapèutics

El pilates és un mètode indicat per a persones de tot tipus de condició física, ja que tots els exercicis es poden emmotllar a la capacitat de cada cos. És adequat per a persones que pateixen algunes malalties articulars o musculars, ja que ajuda a enfortir les extremitats del cos.

Aporta força i elasticitat

Si hi ha dos beneficis clars de practicar pilates són la millora de la força i de l’elasticitat de tots els grups musculars exercits.

Permet dormir millor i relaxa

Realitzar sessions de pilates ajuden també a conciliar millor el son gràcies a la relaxació que s’aconsegueix barrejant les tècniques de respiració i força. Així i tot els experts recomanen no fer aquests exercicis just abans d’anar al llit ni amb l’estómac ple.

A més, racticar exercici genera endorfines, unes hormones que fan sentir-nos feliços i enèrgics. Precisament els exercicis que proposa el pilates aconsegueixen que la ment es buidi i aconsegueixi el mindfulness o atenció plena per rebaixar el nivell d’estrès del nostre cos

Millora l’educació postural

Els treballs sedentaris o les hores de més al sofà de casa poden provocar dolor a l’esquena. Amb els exercicis de pilates treballem músculs de l’esquena i de l’abdomen, una cosa que es tradueix en una tonificació que automàticament repercutirà en la postural corporal que adoptem a seure. A més, amb l’enfortiment de l’esquena, aconseguirem caminar més alçats.

És un entrenament complementari

El pilates s’erigeix ​​com una tècnica complementària perfecta per a totes aquelles persones que facin exercicis cardiovasculars, com córrer, nedar o el ciclisme.

Partners